- окреме керування голосовим трафіком і трафіком даних (UDP) з точки зору QоS та надання смуги пропускання, в тому числі й у внутрішньої мережі;
- гарантування й перевизначення ширини смуги для голосових й відеопотоків в умовах пікових всплесків трафіку даних;
- можливість дзвонити з будь-якого місця в будь-яке місце на землі;
- можливість обробляти зашифрований трафік VoIP;
- можливість підтримувати і працювати з будь-яким типом мережі, будь-якою її конфігурацією, топологією і різним мережевим обладнанням;
- можливість передачі медиатрафіку безпосередньо між абонентами для зменшення затримок і спотворень;
- сумісність з великою кількістю різноманітних протоколів передачі сигналу і їх версіями;
- підтримка обліку дзвінків;
- дублювання доступу до мережі PSTN.
Наявні рішення. Сьогодні пропонується три типи рішень по VoIP: прикордонні контроллери сесій (SBC), звичайні міжмережеві екрани і міжмережеві екрани SIP-застосувань (або міжмережеві екрани SIP). У кожного з цих рішень є переваги і недоліки, але жодне з них не дозволяє вирішити всі проблеми, перераховані вище.